Misje

9. Misje

Misje dzielimy według zakładek (kolejność według ważności)
1) Misje docelowe – czyli z warunkami zwycięstwa, jedyną nagrodą za wypełnienie jednej z nich jest zwycięstwo (logiczne, prawda?).
2) Misje etapowe/rozdziałowe – dające duży kop do finansów, ale warto zastanawiać się, które się wypełni (patrz niżej).
3) Misje aktywne – drobne zadania z drobnymi nagrodami za ich wypełnienie w ograniczonym czasie.
Dodatkowo jeszcze legendarni lordowie mogą po spełnieniu zadania (szereg misji aktywnych bez ograniczenia czasowego po których wykonaniu można zdobyć legendarny przedmiot lub wierzchowca). Na miejsca bitew zadaniowych można się teleportować za 5 000 złota, pod warunkiem że dany legendarny lord jest poza miastem i w zwykłym trybie ruchu).

Nagrody dają potężny zastrzyk gotówki, którą można wykorzystać na rozwój prowincji, budowę budynku specjalnego, rekrutację nowej armii. Niektórych oczywiście nie wypełnimy z przyczyn politycznych, nie warto się dla nich specjalnie zarzynać. Nie zawsze opłaca się realizować wszystkie cele. Wypowiadanie wojny innej nacji dla marnych 2000 złota, w chwili gdy prowadzimy walki na dwa lub 3 fronty i nie radzimy sobie najlepiej, to czyste szaleństwo.

Nieco inaczej się ma z krasnoludami, które mają dodatkowe misje zapisywane w Księdze Uraz. Zbyt duża ilość nie wypełnienia tych misji obniża zadowolenie brodaczy.