POZNAJCIE ŚWIAT TZEENTCHA W TOTAL WAR: WARHAMMER III WITAJCIE W ŚWIECIE ZABÓJCZYCH CZARODZIEJÓW, DZIKICH DEMONÓW I PRZEBIEGŁYCH KULTYSTÓW

Tzeentch, Kruczy Bóg, to Bóg Chaosu, a zarazem patron magii, podstępów i manipulacji.

Jest uosobieniem zmienności, demonem ucieleśniającym nieskończone zmiany, jakie niesie ze sobą Chaos.
Poznaj Pana Przemian w nowym zwiastunie:


Kairos Tkacz Przeznaczenia – legendarny lord Tzeentcha
Kairos Tkacz Przeznaczenia jest najpotężniejszym z lordów Przemian, którzy służą Tzeentchowi. Obdarzony darem dostrzegania przeszłości i przyszłości, jest niezrównanym czarownikiem i potrafi przewidzieć wszelkie działania, zanim zostaną jeszcze wymyślone. Dzięki temu jest w stanie wypaczać osnowę przeznaczenia dla własnych korzyści.
Jako jeden z najpotężniejszych czarowników sieje chaos na skąpanych we krwi polach bitew Total War: WARHAMMER III. Ten dwugłowy postrach posiada całą gamę magicznych zdolności, z którymi mierzyć się muszą jego wrogowie.Jego główna umiejętność, Różdżka Jutra,znacznie zwiększa tempo korzystania z magii, co umożliwia mu tworzenie przerażających mieszanek najbardziej niszczycielskich czarów, jakie istnieją. Również tych, które znajdują się w nowej Domenie Tzeentcha.

Styl gry Tzeentcha
Tzeentch jest najpotężniejszym czarownikiem w świecie Warhammera. Dlatego też jego armie składają się ze znakomitych magów, którzy zasypują szeregi wroga potężnymi zaklęciami.

W tym czasie flota latających demonów angażuje się w starannie wybrane starcia i zaprowadza własne porządki na polu bitwy. Im więcej zaklęć rzucą w bitwie jego sługi, tym bardziej zwiększają się jego
zdolności magiczne i tym większą burzę może on spowodować.
Kruczy Bóg tworzy podczas kampanii chaos i zamieszanie, które potrafi świetnie wykorzystać. Jego frakcje mogą wykonać splątanie ścieżek, aby wpływać na relacje dyplomatyczne i manipulować innymi elementami rzeczywistości. Wyznawcy mogą także manipulować Wiatrami Magii zgodnie ze swoimi życzeniami. Pozwala to na zwiększenie lub zmniejszenie potęgi Tzeentcha w świecie śmiertelników.

Wachlarz jednostek Tzeentcha
Słudzy Tzeentcha podzielają jego uwielbienie dla intrygi i spisku, dlatego walcząc w jego imię, posługują się przebiegłością, czarnoksięstwem i oszustwem. Główne siły składają się z koszmarnych demonów, takich jak chichoczące Różowe i Niebieskie Strachulce oraz paskudne Płomieńce
Tzeentcha, które z szaleńczym zapałem ciskają we wrogów piekielnym ogniem. Tymczasem jednostki latające, takie jak Rycerze Zagłady, Płonące Rydwany czy Wyjce Tzeentcha władają niebem i spadają z góry na szeregi przeciwnika.
Więcej informacji na temat Tzeentcha znaleźć można na blogu Total War.

Kult
Oprócz pasywnych efektów wysokiego zepsucia, które są unikalne dla każdego boga i zostaną szczegółowo opisane, Kulty mogą powstawać, gdy bóg szczególnie dominuje w regionie. Kult ten staje się posiadanym przez ciebie obcym miejscem na budowę, które może wznosić unikalne budynki w oparciu o twojego oddanego boga. Opcje Tzeentcha to: Sanktuarium Generuje grymuary na turę. Magazyn Generuje więcej grymuarów na turę, ale wymaga silnego wiatru o poziomie magicznym. Sanktuarium Generuje przyzwoity dochód, ale wymaga również silnych wiatrów poziomu magicznego. Kampus Niszczy kult, ale zwiększa wiatry magii tutaj i we wszystkich obszarach sąsiadujących z Tempestuous. Prawdopodobnie nie potrzebujesz całej bazy wiedzy Tzeentcha, aby zrozumieć strategię tutaj, ale oczywiście wszystko zależy od tego, gdzie rozwijają się twoje kulty i czego potrzebujesz. W końcu generowanie ogromnych ilości grymuarów może być o wiele bardziej wartościowe niż dochód, szczególnie w późnej fazie gry.
Korupcja, przeklęte manifestacje i wielka gra.
Wielka Gra między Bogami Chaosu nigdy się nie kończy. Reprezentuje ich niekończące się próby wzajemnego przezwyciężania siebie, niekończące się walki Chaosu, które zapewniają, że nawet jeśli zdominują świat, jest mało prawdopodobne, aby kiedykolwiek zaznali pokoju. Nawet bogowie, którzy potrafią się nawzajem znieść, rzadko widzą oko w oko, a sojusze są rzadsze niż zaskoczony Lord of Change. Tak więc w WARHAMMER III jest on reprezentowany jako bóg na ascendencie, który zasila wszystkie ich frakcje na mapie. Ma to formę ulepszeń Unholy Manifestations – czterech darmowych umiejętności dostępnych dla każdej frakcji demonów, które są odblokowywane, gdy zepsucie tej frakcji rozprzestrzenia się po świecie. Tak, zepsucie jest teraz podzielone na ogólne zepsucie Chaosu i cztery typy, po jednym dla każdego boga. Opiszemy ten system w innym czasie, ale teraz musisz wiedzieć, że Unholy Manifestations odblokowują się, gdy więcej korupcji dla twojego boga rozprzestrzenia się po całej krainie. Ulepszone wersje mają cięższe efekty – na przykład generują więcej zasobów lub zadają więcej obrażeń armii. Oto Unholy Manifestations dla Tzeentcha: Skrybenci szaleństwa Odblokowany od samego początku. Pozwala sojuszniczej armii na wygenerowanie dużej partii grymuarów w ciągu kilku tur. W tym czasie armia nie może się poruszać i musi znajdować się na terytorium wroga. Energie mutagenne Wymaga 1500 globalnych korupcji Tzeentcha. Sprawia, że ​​wybrana armia przez turę cierpi z powodu wyczerpania, niezależnie od sytuacji i odporności. Magiczna flara Wymaga 3000 globalnych korupcji Tzeentcha. Zwiększa punkty wytrzymałości Zasięg i Bariery wszystkich jednostek w armii. Bariera to specjalna tarcza, którą posiadają wszystkie jednostki Tzeentchów – szczegółowo omówimy to w nadchodzącym ujawnieniu składu. Noc szaleństwa Wymaga 6000 globalnych korupcji Tzeentcha. Armia przyjazna celowi powoduje utratę przez Tzeentcha korupcji i kontroli (zmieniono ją z porządku publicznego) w prowincji, a także zwiększa rezerwę mocy Wiatrów Magii. Podczas tych tur nie może się poruszać. Oczywiście, w miarę rozprzestrzeniania się korupcji ma większy wpływ niż to…

Ważne informacje:
Strona sklepu: https://store.steampowered.com/app/1142710/Total_War_WARHAMMER_III/
Oficjalna strona: https://warhammer3.totalwar.com/
Facebook: https://www.facebook.com/TotalWar/

Reklama

Twoje miejsce na reklame

Latest Comments

  • author image
    paul says:
    Optymalizacja gry lepsza niż w Attilli, cena na dziś ~58 zł w promo steam, można kupić....
  • author image
    mariusz pelson says:
    jak grac w ten dodatek...
  • author image
    WIngut says:
    tak było, nie zmyślam!...
  • author image
    Paweł says:
    Fantastyczny pomysł. A tak na poważnie - istnieje możliwość wyłączenia tego i bezpośredniego...
  • author image
    Iźka says:
    Witam, osobiście zupełnie zgadzam się z Twoim tekstem !...

Latest Posts