Rally Point odc. 14

Dzisiaj ukazał się nowy odcinek serii Rally Point, w której pracownicy Creative Assembly opowiadają o różnych aspektach Total War: Rome 2. Na pytania graczy tym razem odpowiadał Julian McKinley, programista odpowiadający za sztuczną inteligencję podczas bitew. Dowiedzieliśmy się między innymi, że: – AI zostało specjalnie dopracowane tak, by radzić sobie w olbrzymich i zróżnicowanych miastach, jakie pojawią się w nowej odsłonie Total War; – programiści zdecydowanie starali się uniknąć nadmiernego skryptowania i ustawiania standardowych zachowań sztucznej inteligencji, zamiast tego w każdej bitwie ma ona zachowywać się inaczej i dostosowywać do sytuacji, zaskakując gracza; http://www.youtube.com/watch?v=rWwr1D84VEM#at=486 Zapraszamy również do dyskusji na nasze forum.

Latest Comments

  • author image
    Konrad says:
    Fajne czekam na więcej :)...
  • author image
    mufur says:
    Podobnie jak Attila był jedynie samodzielnym dodatkiem do Rome II... Inne frakcje główne, inna ma...
  • author image
    Temer says:
    Podejrzewam, że w ten sposób będą chcieli usprawiedliwić sprzedawanie tego typu produkcji po ce...
  • author image
    Orzel94 says:
    Tylko co to zmienia? obie podane gry były samodzielnymi dodatkami do pełnych gier...
  • author image
    Woro89 says:
    Jak Total War, to tylko historyczny !!!...