Third Age: Divide & Conquer – wersja 2.0 wydana

Dwa dni temu moderzy wydali nową wersję Divide and Conquer – popularnego submoda do Third Age’a na Medievalu II. Wersja 2.0 wprowadza ogrom takich zmian, jak: dodanie nowych jednostek (oraz wdrożenie reskinów i zmian w statystykach dla starych), zmienienie rozłożenia prowincji na mapie, wniesienie nowych wyglądów miast i twierdz (w tym także nowych unikalnych – dla ważnych miejsc w Śródziemiu), a także wprzęgnięcie nowych skryptów; z tych najbardziej interesująco prezentuje się ten związany z przybyciem Błękitnych czarodziejów do Khandu. Zmian jest oczywiście o wiele więcej, a z ich pełną listą można zapoznać się tutaj.

Uwaga, na 10 marca twórcy zapowiedzieli wydanie wersji 2.1, która naprawi bugi występujące w nowej wersji. Twórcy zalecają poczekać z graniem na wydanie tej wersji.

Linki do pobrania submoda znajdują się na naszym forum, oczywiście do jego działania wymagane jest wcześniejsze zainstalowanie podstawowej wersji Third Age 3.2.

 

Sara Temer

 

Źródła: strona moda na MODDB, subforum na TWCenter.

Podziękowania dla użytkownika forum – KrystianaBorysa – za informacje o wyjściu nowej wersji moda 😉

Latest Comments

  • author image
    Jakiśtyp says:
    A kimże jest ów Tomasz Peszko? Ktoś nie umie przycinać screenów? A ostatni screen - well. Zaje...
  • author image
    Polemajos says:
    Witam, tak jak napisałem na Facebook'u - materiały zostaną dodane na portal, YouTube i Facebook'a...
  • author image
    Mateusz says:
    Hym... Popołudnie już dawno się skończyło, a filmu ani widu ani słychu. Szacun dla autora arty...
  • author image
    Mateusz says:
    Wprowadza też chyba jakieś błędy bo w dzień kiedy dodali drzewko rodziny to miałem problem z d...
  • author image
    Polemajos says:
    Witam, Zarówno Etruskowie, jak i Wenetowie oraz Insubrowie są wyłącznie zawartością dodatkowe...