Medieval Kingdoms – kampania | nowości | przypuszczalne grywalne frakcje

Twórcy Medieval Kingdoms, podobnie jak zespół Ancient Empires, weszli w fazę prezentacji treści kampanii.

Od kilku tygodni prawie bezustannie napływają nowe screeny i znaczące wieści odnośnie rozgrywki Medieval Kingdoms. Zrzuty ekranu przedstawiają głównie zaktualizowany interfejs menu wyboru nacji, do którego dodano chociażby autorskie ikony grup frakcyjnych. Pośród wielu screenów odnajdziemy też takie ukazujące północno-zachodni basen Morza Śródziemnego oraz inne, kierujące uwagę na efekty pierwszych cudów obecnych w modyfikacji – Świątyni Santiago i Camino de Santiago.

Szerszego opisu wymaga kwestia frakcji grywalnych w kampanii. Nie bez celu powyżej użyto słowa grupy frakcyjne, a nie kulturalne, bo państwa nie będą podzielone ze względu na tę ostatnią cechę, a rejony geograficzne. Unikalność każdej frakcji mają zatem warunkować indywidualnie przypisane bonusy. Nie jest to wymarzona sytuacja dla graczy, bo obok siebie w menu selekcji frakcji znajdą się nacje niepowiązane ze sobą więzami krwi. Na chwilę obecną opcja ta zdaje się jednak być najlepsza. Zezwala ona bowiem na umieszczenie w Medieval Kingdoms jak największej liczby frakcji, biorąc pod uwagę obecne możliwości modderów zespołu.

 

Państwo Kościelne:

Królestwo Sycylii:

Półwysep Apeniński:

Camino de Santiago:

Więcej informacji i screenów znajdziecie na naszym forum. Nowe polskie jednostki znajdziecie tutaj.

Napisał: Polemajos

Źródła: Total War Center, ModDB, Discord.