Grand Campaign Custom Maps – Mod

GCCM to projekt kilkuletni zakładający stworzenie nowych i specyficznych dla ras oraz konkretnych regionów osad, ale i nie tylko. Obejmie on w sumie wszystkie kampanie z cyklu TW: Warhammer.


Wydano póki co skromne w zawartość części moda: dla głównej kampanii Warhammer’a 2 i łączonej rozgrywki obu gier – Mortal Empires. Od dawna istnieje także chwalona wersja pod Warhammer’a 1.

Na ME został przeniesiony ciężar prac – będzie ono otrzymywać przez długi czas największe wsparcie, choć poprzednie części będą aktualizowane.

Celem zespołu GCCM ,,na teraz” jest poprawa jakościowa niektórych map osad z bliźniaczego moda do WH 1 i dodanie ich na łączoną mapę obu tytułów. Po zrobieniu tego weźmie się on za kreowanie map pól bitew, z których widoczne będą pobliskie miasta.

Więcej informacji i linki do pobrania znajdziecie na naszym Forum.

Tyle regionów posiada na tą chwilę unikalne mapy dla miast (wersja: Mortal Empires):

 

Polemajos

 

Źródła: Steam – GCCM2: Vortex Campaign, GCCM: Mortal Empires.

 

Latest Comments

  • author image
    Arroyo says:
    Więcej, niż tylko panel generałów - podrasowali politykę wewnętrzną i encyklopedię. Dodali ...
  • author image
    Amrod says:
    Sasanidzi, Alamanowie... liczyłem na Berberów. :( Fajnie, że podrasowali panel generałów!...
  • author image
    Konrad says:
    :)...
  • author image
    Arroyo says:
    Nigdzie nie napisałem, że są zazwyczaj bogobojni. Wiem, że wykorzystują wiarę w Sigmara jako c...
  • author image
    franekfrog says:
    Szarzy czarodzieje nie są bogobojni zazwyczaj. Tak samo ich przywódca, z tym, że on uznaje wiarę...