Totalna konwersja Medievala II, przenosi rozgrywkę do stworzonego przez mistrza Tolkiena Śródziemia, a konkretniej do schyłku Trzeciej Ery tego świata i mającej wtedy miejsce Wojny o Pierścień. Modyfikacja wymaga do działania Medievala II: Total War oraz dodatku Kingdoms w wersji 1.5.
– Dział na Forum – Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Submod do Third Age 3.2, wprowadza ogrom zmian, jak nowe frakcje, jednostki, postacie, skrypty (z możliwością ustawienia, które mają być aktywne) oraz wiele innych.
– Forum – Dyskusja i Download – Temat na TWCenter – Strona na MODDB –
Drugi duży submod do Third Age’a 3.2, również wprowadza ogrom nowego kontentu jak nowe frakcje, jednostki, czy skrypty. Choć posiada więcej treści od MOS’a, to brakuje w nim jeszcze trochę rzeczy jak choćby odradzania Arnoru (potrzebne są do tego dodatkowe submody).
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Submod do Third Age 3.2, skupiający się na poprawie aspektu multiplayerowego. Oprócz zrebalansowania dostępnych w modzie jednostek i frakcji, dodaje również sporo nowego kontentu – w tym choćby jednostki i mapy z Divide and Conquer.
– Forum – Dyskusja i Download – Temat na TWCenter – Strona na MODDB –
Samodzielny submod do Call of Warhammera. Posiada on znacznie większą i bardziej dopracowaną mapę (oprócz Starego Świata obejmuje ona także m.in. Ulthuan oraz fragment Lustrii), a także o wiele więcej frakcji i jednostek. Sama rozgrywka jest również bardziej dopracowana niż w zwykłym CoWie, mimo, że sam mod jest ciągle w fazie bety.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Modyfikacja przenosząca nas do świata Warhammera, a konkretnie na wyspę Ulthuan. Opowiada o wojnie domowej w królestwie Elfów dziejącej się na bardzo długo przed wydarzeniami z moda Call of Warhammer. Modyfikacja jest bardzo dopracowana i szczegółowa choć to jeszcze wersja beta 0.69.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Modyfikacja przenosząca nas na kontynent Tamriel z serii gier The Elder Scrolls. Start kampanii przypada na 427 rok Trzeciej Ery, czyli na czas akcji III części serii – Morrowind, tuż przed kryzysem Otchłani. Końcowa data to 45 rok Czwartej Ery, trzy lata po „Nocy Zielonego Ognia”. Mod wymaga Medievala II oraz dodatku Kingdoms w wesji 1.5.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Modyfikacja przenosi nas do świata fantasy, częściowo opartego na historycznych nacjach. Widok legionistów rzymskich walczących z Uruk-hai, gdy tuż obok wikingowie odpierają szarżę Indian na mamutach jest tu czymś zupełnie normalnym 😉 . Frakcji jest dużo i jak można się domyślić są bardzo różnorodne.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter –
Modyfikacja przenosi rozgrywkę do świata znanego z serii Gothic. W modyfikacji otrzymujemy szereg frakcji znanych z tych gier, jak Królestwo Myrtany, Klany Northmaru, frakcje Orków czy nawet Stary Obóz znany z pierwszej odsłony.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter –