Współpraca
Kontakt
Polityka prywatności i cookies
Toggle navigation
Publikacje
Newsy
Mody
Recenzje
Poradniki
Publicystyka
Total War
Total War: Eras
Shogun
Medieval
Rome
Medieval II
Empire
Napoleon
Shogun II
Rome II
Attila
Warhammer
Saga – Thrones of Britannia
Three Kingdoms
Spin-offy
Total War Battles: Shogun
Total War Battles: Kingdom
Total War: Arena
Mody
Mody użytkowników
Spolszczenia modów
Medieval II | Biblioteka Modów
Forum
Świat Modów
Świat Multiplayera
Warhammer
Arena
Attila
Rome II
Shogun 2
Napoleon
Empire
Medieval II
Rome
Pierwsze Total War
Medieval
Shogun
Total War: Battles
Dyskusje historyczne
Inne gry
Gry strategiczne – Dyskusja
Inne gry komputerowe – Dyskusja
Twórczość forumowiczów
Opowiadania, grafiki oraz inne prace
AAR – Raporty z kampanii
Społeczność
News
Three Kingdoms
Total War: THREE KINGDOMS Aktualizacja 1.2.0 – Ośmiu Książąt
Home
/ Total War: THREE KINGDOMS Aktualizacja 1.2.0 – Ośmiu Książąt
Newsy
News
Total War: Pharaoh – nowa darmowa zawartość
News
THRONES OF DECAY: Build Bugs & Caveats
News
Total War: PHARAOH – Aktualizacja High Tide
News
PREMIERA GRY TOTAL WAR: PHARAOH
News
Total War: PHARAOH – nowe informacje
by Lord_Legionista
|
News
Three Kingdoms
|
0 Comments
|
07 sie 2019
Po wykryciu problemu zawieszania się komunikatu „Pojawił się nowy pretendent” w wersji beta 1.1.1, postanowiliśmy wstrzymać się z jej udostępnieniem do czasu usunięcia błędu. Oznacza to, że wszystkie ulepszenia i dodatki z bety 1.1.1 zostały przeniesione do aktualizacji 1.2.0. Elementom 1.1.1 i usuniętym błędom poświęciliśmy poniższe paragrafy.
Darmowa zawartość
Nowe jednostki:
Katafrakci Dostępni dla awangardy
Wymagają technologii Wojny błyskawicznej
Ciężcy katafrakci Dostępni dla awangardy poziomu 6+
Wymagają technologii Zbroi końskich
Kusznicy konni Dostępni dla strategów
Wymagają technologii Władania boskim kłębkiem
Ciężka jazda łuczników Dostępna dla wszystkich postaci poziomu 6+
Wymaga technologii Szybkość jest kluczowa
Dodaliśmy też 17 nowych wersji zbroi dla zwykłych generałów. Można je wytwarzać w budowlach w czasie głównej kampanii i przekazywać postaciom.
Elementy zaimportowane z wersji Beta 1.1.1
Dodaliśmy możliwość oglądania drzew genealogicznych wszystkich frakcji. Ta funkcja jest dostępna w zakładce drzewa genealogicznego. Nowe menu znajduje się po prawej stronie Wykorzystuj tę funkcję, by planować, gdzie przerwać linię dziedziczenia; sprawdzać, które frakcje łączą małżeństwa albo obserwować twojego zaadoptowanego szpiega
Pamiętaj, że ze względu na ich styl gry, Żółte Turbany nie mają drzew genealogicznych
Zadowolenie zyskało na znaczeniu. Wysokie lub niskie zadowolenie całości twojego dworu daje całej frakcji następujące premie lub osłabienia: Wysokie ogólne zadowolenie: Mniejsza korupcja i większe zasoby
Niskie ogólne zadowolenie: Wolniejsze zdobywanie doświadczenia, mniej zasobów wojskowych i większa korupcja
Ogólny poziom zadowolenia jest widoczny w lewym górny rogu, pod ikonami dworu i dyplomacji
Równe prawdopodobieństwo w losowym ustalaniu płci noworodków To powinno ułatwić przedłużanie linii rodowych i organizowanie małżeństw w środkowym etapie gry
Teraz możesz aranżować małżeństwo dowolnego członka dworu Za każdym razem kosztuje to 4.000 sztuk złota i można tego dokonać na dowolnym z dworzan, nie muszą oni należeć do twojej rodziny
W świecie gry będzie pojawiać się więcej postaci historycznych, a mniej losowych
Wprowadziliśmy poprawki wizualne modeli twarzy Sun Ren i Zheng Jianga
W informacjach o aktualizacji poinformowano o wielu usuniętych błędach, więc dla waszej wygody wymieniamy tylko te, które zgłaszano nam najczęściej:
Usunięte najpopularniejsze błędy
Usunięto błąd powodujący, że umiejętności uniku uruchamiane przez generałów z posiłków mogły kumulować się w nieskończoność.
Zwiększyliśmy modyfikator dla SI używającego szpiegostwa i uruchamiającego działania szpiegowskie. Powinniście zauważyć, że SI będzie częściej korzystało z działań szpiegowskich przeciwko wam i innym frakcjom.
Wpłynie to tylko na nowe zapisy gry.
Usunięto błąd uniemożliwiający atakowanie wrogich osad (wywoływały go niektóre interakcje z sojuszami).
Zmniejszono uszkodzenia przebijające pancerz (o 1000 do 100) zadawane przez niektóre wieże łuczników z początkowych etapów gry. To powinno ułatwić walkę z nimi, szczególnie na początku gry, gdy kontry są ograniczone.
Ogniste pociski wystrzeliwane przez trebusze zadają mniejsze obrażenia od wybuchów i przeciwko pancerzom.
Zmniejszono premię do zadowolenia postaci Cesarstwa Han i wynagrodzenia jego postaci. Teraz nie powinno być tam setek bezrobotnych postaci. Uwaga: W istniejących zapisach stanu gry może to gwałtownie zwiększyć liczbę postaci trafiających do twojej puli werbunkowej, ale po pewnym czasie zostanie przywrócona równowaga.
Trudniej jest teraz pojmać generałów w czasie wydarzenia „Generał w potrzebie”. Teraz dojdzie do tego tylko kiedy: Znajdują się oni w regionie wroga.
W regionie znajdują się wojska wroga.
Pojmana postać ma cechę Niekompetencja.
A oto pozostałe błędy poprawione w 1.2.0:
Inne usunięte błędy
Zwiększono szanse w każdej turze i liczbę tur, w których może dojść do wydarzenia werbunku wszystkich postaci. Wpływa to na poniższe postacie: Gan Ning
Zhao Yun
Dian Wei
Xu Chu
Xu Shu
Zhuge Liang
Sima Yi (wydarzenie nie wymaga już posiadania stolicy Wudu)
Pang Tong
Zhou Yu
Usunięto problem uniemożliwiający wystąpienie wydarzenia werbunku Ga Ninga przez Sun Jiana i Liu Biao.
Gan Ning (i inne postacie posługujące się bronią dwuręczną) mogą teraz poprawnie używać zdolności „Grad strzał”.
Gan Ning może teraz korzystać ze wszystkich rodzajów broni, w tym z dwóch bojowych ji, z którymi zaczyna grę.
Gan Ning ma teraz łuk od początku gry.
Umiejętność „Cierpliwość” nie działa już jednocześnie na armię twoją i wroga.
Usunięto ograniczenie silniejszego wroga ze zdolności „Animusz żywiołów” Zhao Yuna.
Zastąpiono „Zwinność łasicy” na drzewku umiejętności Zhao Yuna właściwą umiejętnością „Ogień feniksa”.
Zdolności wielopoziomowe (takie jak „Animusz żywiołów” Zhao Yuna) będą teraz skuteczniejsze w późniejszych etapach gry.
Sun Jian ma teraz dostęp do ekwipunku „Cesarska pieczęć” w kampanii dla wielu graczy.
Sima Yi i Zhuge Liang nie dołączą już dwukrotnie do swoich frakcji w czasie kampanii dla wielu graczy.
Usunięto błąd pojawiania się dodatkowych generałów Żółtych Turbanów jako niewłaściwego rodzaju generała w menu wyboru frakcji.
Lu Zheng (kobieta strateg zaczynająca grę u Zheng Jianga) i pani Bu Lianshi mają teraz dostęp do szyków.
Obrażenia od wybuchów zadawane przez strzały z oliwą Obrońców Ziemi zmniejszono z 1000 obrażeń przebijających pancerz do 300 obrażeń i 300 obrażeń przebijających pancerz.
Poprawiono drzewka umiejętności Zhang Yanga (teraz to awangarda) i Xu Huanga (teraz to strażnik).
Xu Huang, Lu Zheng, Zhang Yang i Pang De zorientowali się, że ich konie mają nieprawidłowe umaszczenie. Teraz są pomalowane właściwymi kolorami.
Usunęliśmy różne niecenzuralne imiona stworzone przez generator imion.
Fa Zheng i Jia Xu mają teraz własne, unikalne tytuły.
Usunięto ukryte ograniczenie leczenia, które było niewidoczne dla gracza. A w zamian: Zdolność Żółtych Turbanów „Znajomość ciała” może być teraz wykorzystana trzy razy w bitwie.
Zdolność pasywna Żółtych Turbanów „Odpoczynek” przestanie działać, gdy oddział znajdzie się pod ostrzałem.
Łupieżcy Qiang mają odpowiednią broń w bazie danych (pokazywana broń była inna od tej, którą im przydzielono).
Dodatkowa wytrwałość otrzymywana, gdy postacie osiągają 4 poziom, przypada teraz na wszystkie poziomy powyżej 4.
Zmieniliśmy kolor ikony odporności na zmęczenie na zielony, gdy jest ona ujemna, co wyraźniej pokazuje, że jest to korzystne.
Ma Teng ma teraz w bitwie dostęp do zdolności „Nieugięta ziemia” po jej odblokowaniu.
Premia Wachlarza z żurawich piór dla kusz dotyczy teraz wszystkich oddziałów z kuszami.
Działa już premia do ruchu w kampanii otrzymywana dzięki Nadzorcy, technologii przewidującego planowania Żółtych Turbanów i premii esencji Sun Tzu.
Wiadomość z wydarzenia „Zwerbowano szpiega” będzie teraz otwierać się automatycznie.
Zmniejszono redukcję szybkości poruszania się po śniegu z -25% do -15%.
Technologia Lokalnych armii odblokowuje lansjerów.
Teraz technologia Fortec strategicznych odblokowuje łuczników konnych
11 jednostek strzeleckich, które nie miały dostępu do potyczek, może już brać w nich udział:
Furia Beihai
Grom z Jian’An
Strażnicy Pokoju
Pięści Królowej Bandytów
Ukryte topory
Łowcy z Czarnej Góry
Ludzie Lasu
Wysłannicy Sprawiedliwości
Kapitan łuczników
Najemni łucznicy
Kapitan łuczników najemnych
Zaimportowane poprawki błędów i usunięte luki z Bety 1.1.1
Za ochronę wasali nie będzie już przyznawana kara niewiarygodności
SI nie będzie wycofywać się w trybie forsownego marszu
Nie będziesz otrzymywać obrażeń od wyczerpania w turze, w której trwa oblężenie
Usunięto blokadę powodującą utykanie w menu wypowiadania wojny, gdy jesteś w koalicji
SI nie może już atakować innych frakcji (i ciebie) w trybie forsownego marszu
Aby wierniej ukazać ich historyczne pierwowzory, Guan Yu i Zhang Fei nie zdradzą swego zaprzysiężonego brata, Liu Beia Ponadto, Guan Yu nigdy nikogo nie zdradzi
Wzrosła liczba postaci, które dołączają do frakcji Żółtych Turbanów, co powoduje, że ich pula nie wyczerpuje się w późniejszym etapie gry
Symbol żony nie będzie już widoczny przy rozwiedzionych postaciach
Negocjowanie pokoju dla twojego wasala nie spowoduje już, że wypowiesz wojnę danej frakcji
Postaciom mężczyzn nie będą nadawane już kobiece imiona
Uzupełniono brakujące teksty w scenariuszach
Poprawiono kilka błędów rzeczowych związanych z imieniem i wiekiem ojca Kong Ronga
Usunięto problem z dźwiękiem sprawiający, że wiele zbroi bohaterów nie wydawało odpowiednich dźwięków po trafieniu
Poprawiono tekst sugerujący, że Han ogłoszą niepodległość, jeśli odmówisz ich prośbie o pomoc
Usunięto problem zawieszania się gry podczas próby obejrzenia powtórki bitwy na pobranej mapie, gdy gracz, który pobrał mapę opuszczał grę i wczytywał ją ponownie
Pobieranie modyfikowanych map nie powoduje już, że gra przez dłuższy czas nie reaguje
Usunięto problem powodujący, że po pobraniu mapy gracze byli odsyłani do różnych lobby
Usunięto lukę umożliwiającą posiadanie więcej niż trzech generałów w rankingowych bitwach gry wieloosobowej
Nie można już wykorzystywać systemu małżeństwo do uzyskiwania dochodu
Nie można już używać reputacji najlepszych przyjaciół, żeby otrzymywać darmowe pieniądze
Nie można uzyskiwać nieskończonej ilości pieniędzy poprzez lukę zaokrąglania
Nie można już kupić niektórych terytoriów i natychmiast odsprzedać je z zyskiem
Nie można już ciągle rozwodzić się z kolejnymi żonami i wykorzystywać ich do inicjowania nowych małżeństw oraz generowania nieskończonej ilości postaci
Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.
Szukaj:
Reklama
Twoje miejsce na reklame
Latest Comments
paul
says:
Optymalizacja gry lepsza niż w Attilli, cena na dziś ~58 zł w promo steam, można kupić....
mariusz pelson
says:
jak grac w ten dodatek...
WIngut
says:
tak było, nie zmyślam!...
Paweł
says:
Fantastyczny pomysł. A tak na poważnie - istnieje możliwość wyłączenia tego i bezpośredniego...
Iźka
says:
Witam, osobiście zupełnie zgadzam się z Twoim tekstem !...
Tags
aktualizacja
Arena
A Total War: Saga - Thrones of Britannia
Attila
Attyla
Brytania
CA
China
Chiny
DLC
Dodatek
fantasy
Historia
jednostki
Kampania
Lore
Mod
mody
Mody do Attyli
Modyfikacja
Modyfikacje
Modyfikacje do Attyli
patch
Rome
Rome 2
Rome 2: Total War
Rome: Total War
Rzym
seria Total War: Warhammer
Starożytność
Three Kingdoms
Thrones of Britannia
Total War
Total War: Arena
Total War: Attila
Total War: Rome 2
Total War: Warhammer
Total War: Warhammer 2
Trony Brytanii
Trzy królestwa
Warhammer
Warhammer 2
Wikingowie
Wyspy Brytyjskie
Średniowiecze
Latest Posts
TOTAL WAR WARHAMMER® III – DATA PREMIERY ORAZ SPECJALNE WYDANIE ZAWIERAJĄCE STEELBOOK I DODATEK: KRÓLESTWA OGRÓW
By
Lord_Legionista
/
listopad 5, 2021
POZNAJCIE ŚWIAT TZEENTCHA W TOTAL WAR: WARHAMMER III WITAJCIE W ŚWIECIE ZABÓJCZYCH CZARODZIEJÓW, DZIKICH DEMONÓW I PRZEBIEGŁYCH KULTYSTÓW
By
Lord_Legionista
/
październik 15, 2021
POZNAJCIE ŚWIAT KHORNE’A W TOTAL WAR: WARHAMMER III
By
Lord_Legionista
/
czerwiec 4, 2021
WAŻNA AKTUALIZACJA DO GRY TOTAL WAR: THREE KINGDOMS POMOSTEM DO NOWEGO PROJEKTU
By
Lord_Legionista
/
maj 27, 2021
POZNAJCIE ŚWIAT KISLEVU W TOTAL WAR: WARHAMMER III
By
Lord_Legionista
/
maj 18, 2021
Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu czyli recenzja Tankisty
By
Lord_Legionista
/
maj 5, 2021
Drużynowych Mistrzostwach Polski 2021 Total War: Warhammer II !!!
By
Lord_Legionista
/
maj 2, 2021
Grupy Do Drużynowe Mistrzostwa Polski 2020 (TW: Warhammer 2) Rozlosowane
By
Lord_Legionista
/
maj 31, 2020
Nowe DLC do Total War: Warhammer 2
By
Lord_Legionista
/
maj 21, 2020
Zapisy ruszyły !!! Drużynowe Mistrzostwa Polski 2020 !!!
By
Lord_Legionista
/
maj 18, 2020
Pierwsza odsłona legendarnego Lorda Greenskina
By
Lord_Legionista
/
maj 12, 2020
Wielki Konkurs z okazji 20 lecia powstania gier Total War i 18 lecie portalu totalwar.org.pl
By
Lord_Legionista
/
marzec 12, 2020
Total War: THREE KINGDOMS – Aktualizacja 1.1.1 – Rodzina i dwór
By
Lord_Legionista
/
lipiec 16, 2019
Losowanie grup do Premierowego turniej Three Kingdoms: Total War o szkatułę Czerwonego Smoka !!!
By
Lord_Legionista
/
czerwiec 2, 2019
Total War: Pharaoh – nowa darmowa zawartość
By
KLAssurbanipal
/
maj 4, 2024
THRONES OF DECAY: Build Bugs & Caveats
By
KLAssurbanipal
/
maj 4, 2024
Grzmot Peruna (Attila)
By
KLAssurbanipal
/
kwiecień 23, 2024
Total War: PHARAOH – Aktualizacja High Tide
By
KLAssurbanipal
/
grudzień 16, 2023
PREMIERA GRY TOTAL WAR: PHARAOH
By
KLAssurbanipal
/
październik 21, 2023
© 2024 Total War 2017 - Serwis dla prawdziwych graczy ||
Toke Studio