Pozostajemy przy modyfikacjach do Attyli.
Medieval Kingdoms:
Informacje, których jeszcze wam nie podałem o Medieval Kingdoms, a które wymienię, to: wideo-prezentacja oddziałów Cesarstwa Nicei i karty jednostek Imperium Chorezmu oraz irańskich Atabegatów Farsu i Lorestanu. Do uzupełnienia i dodania w forumowym wątku modyfikacji pozostaje kilka przeglądów, jak np. screenów nowych jednostek węgierskich, które zamieszczam poniżej wraz z rzeczami powyższymi:
Po więcej grafik i nagrań z moda zapraszam tutaj. Wątek dla dyskusji ogólnych jest tu.
XAI: Attila:
Najaktualniejszą wersją XAI jest 1.07. XaI_Generals_&_wives.zip widoczna w panelu pobierania to nowa, dodatkowa część moda, składająca się z dwóch innych projektów, nie będących autorstwa xeryx’a:
– Moda na różne modele dla generałów i ich tła widoczne w drzewku rodziny (to jego główna zawartość): http://steamcommunity.com/sharedfile…chtext=general (autor: Skidvar)
– Moda na nowe portrety żon postaci politycznych, widoczne w drzewku rodziny: http://steamcommunity.com/sharedfile…/?id=873413957 (autor: SGZ71)
Xeryx wypuścił dwa filmiki przedstawiające działanie AI bitewnego modyfikacji (obydwa pokazują zasadzki):
Tutaj o XAI: Attila dowiecie się więcej i znajdziecie link do pobrania.
Mapa Mordoru:
Drugi człon nazwy może brzmieć znajomo ze względu na Rise of Mordor, ale mapa miejsca znajdowania się Oka Saurona bynajmniej nie jest autorstwa osób ze wspomnianego zespołu, a użytkownika Steam House Empty. Oficjalnie modyfikacja nazywa się Battle for the Black Gate / Mordor.
Mapę możecie ustawić w rozwijanym, zielonkawym panelu map bitewnych od CA, znajdującym się pod obrazkiem mapy kampanii w bitwach własnych lub multiplayer.
Napisał: Polemajos
Źródła: wątek na Total War Center, strona ModDB i kanał YouTube Medieval Kingdoms, tematy o liście zmian i dodatkowej części XAI: Attila, kanał YouTube Xeryx, strona Steam Battle for the Black Gate / Mordor, modyfikacja Battle for the Black Gate / Mordor.