Last Kingdom – Nieoficjalny patch 4.9
Submod będący nieoficjalną aktualizacją do Last Kingdom autorstwa wina. Pełną listę zmian można znaleźć tutaj. Do działania wymaga on podstawowej wersji Last Kingdom w wersji 3.06b.
Download
The Last Kingdom 4.8, nieoficjalny patch: MediaFire
The Last Kingdom 4.9, nieoficjalny patch (wgrywamy na uprzednio wygrany patch 4.8): MediaFire
Instalacja
1. Instalujemy podstawowego Last Kingdom 3.06b.
2. Odpalamy instalator wersji 4.8 i przechodzimy przez proces instalacji.
3. Pobieramy mały plik ważący 3,5 MB (wersja 4.9) i kopiujemy jego zawartość do katalogu data w Last_Kingdom i potwierdzamy zastąpienie plików, po czym usuwamy plik map.rwm z katalogu Medieval II Total War\mods\Last_Kingdom\data\world\maps\base\.
Megasubmod V do Bellum Crucis 7.0
Zawartość submoda
Najaktualniejsze na dziś spolszczenie (najnowsze + historyczne + zmiany Aravena); submod Mietka77 z najnowszymi zmianami i poprawkami; nowy, poprawiony przez Włochów EDU; nowy, poprawiony przez Włochów DFS; submod Aravena na wyznaczanie dziedzica frakcji; pakiet nowych kursorów Aravena; submod Aravena na darmowe jednostki w garnizonach; submod Aramegila (nowe tekstury kilku jednostek, Bracia Dobrzyńscy konni i pieszy oraz konna i piesza drużyna książęca); poprawione herby, tekstury rycerstwa i gwardii Marko1805; nowy balans i koszty rekrutacji/utrzymania jednostek Kama2150; ograniczona rekrutacja + free_upkeep + szybsza budowa; alternatywne, bardzo dobre AI strategiczne Pitera w wersji 3.7 + nowa dyplomacja Pitera; submod muzyczno-dźwiękowy wino; nowy, poprawiony money_script znaleziony przez Mietka77 (teoretycznie tury powinny być szybsze i nie powinno ubywać kasy jak niekiedy bywało na oryginalnym); ograniczona rekrutacja Mietka77; odblokowane jihady; nowe portrety i wiele, wiele innych usprawnień i poprawek głównie Aravena, które ciężko już nawet spamiętać (m. in. poprawiona sakiewka dla Mongołów, poprawki rekrutacyjne i statystyk polskich jednostek, poprawiona i znacznie przyspieszona rekrutacja księżniczek w kampaniach pełnych oraz szybszy ich ruch).
Download
GDrive
Instalacja
1. Instalujemy Medieval II: Total War
2. Instalujemy Medieval II: Total War – Kingdoms
3. Wgrywamy patcha 1.5
4. Instalujemy Bellum_Crucis_63_Parte1 do katalogu mods (ważne, żeby podczas instalacji nie dopisywać nic po katalogu mods)
5. Instalujemy Bellum_Crucis_63_Parte2 do katalogu mods (ważne, żeby podczas instalacji nie dopisywać nic po katalogu mods)
5. Instalujemy Bellum_Crucis_63_Bugfixer do katalogu mods (ważne, żeby podczas instalacji nie dopisywać nic po katalogu mods)
6. Instalujemy Megasubmoda. Tu podobnie ważne jest wskazanie poprawnego katalogu a jest nim katalog \mods\BellumCrucis6\ .
Uwagi
1. Polecam po instalacji czystego BC zrobić sobie kopię samego katalogu BellumCrucis6 z katalogu mods. Pozwoli to na szybkie przywrócenie moda w razie jak coś skopiemy grzebiąc w submodach. Ci co już mają zainstalowane Bellum kończą obecną kampanię, następnie instalują całość od nowa zgodnie z instrukcją Proszę nie pytać czy zadziała na obecne Bellum, bo nie wiem
2. Działają tylko kampanie Full i Light, nie działają obie kampanie Feudalne! Uruchomienie gry i samej kampanii potrwa wieczność, bo Bellum Crucis musi sobie odtworzyć tekst, muzykę i mapę
3. Osoby posiadające AI bitewne Germanicu5 wersja 5.7 po instalacji Megasubmoda muszą je ponownie zainstalować, bo będą mieli CTD w bitwach.
4. Osoby dokonujące poprawek w katalogu text niech zrobią przed instalacją Megasubmoda kopię tego katalogu, bo instalka go czyści do zera.