Dwa dni temu moderzy wydali nową wersję Divide and Conquer – popularnego submoda do Third Age’a na Medievalu II. Wersja 2.0 wprowadza ogrom takich zmian, jak: dodanie nowych jednostek (oraz wdrożenie reskinów i zmian w statystykach dla starych), zmienienie rozłożenia prowincji na mapie, wniesienie nowych wyglądów miast i twierdz (w tym także nowych unikalnych – dla ważnych miejsc w Śródziemiu), a także wprzęgnięcie nowych skryptów; z tych najbardziej interesująco prezentuje się ten związany z przybyciem Błękitnych czarodziejów do Khandu. Zmian jest oczywiście o wiele więcej, a z ich pełną listą można zapoznać się tutaj.
Uwaga, na 10 marca twórcy zapowiedzieli wydanie wersji 2.1, która naprawi bugi występujące w nowej wersji. Twórcy zalecają poczekać z graniem na wydanie tej wersji.
Linki do pobrania submoda znajdują się na naszym forum, oczywiście do jego działania wymagane jest wcześniejsze zainstalowanie podstawowej wersji Third Age 3.2.
Sara Temer
Źródła: strona moda na MODDB, subforum na TWCenter.
Podziękowania dla użytkownika forum – KrystianaBorysa – za informacje o wyjściu nowej wersji moda 😉