Jeden z największych i najlepszych modów od Medievala II Total War z dodatkiem Kingdoms, zmienia właściwie każdy aspekt kampanii. Zawiera m.in.: nową mapę kampanii i nowe modele na niej, 28 grywalnych frakcji, nowe jednostki, nowe budynki, nowe wydarzenia historyczne i nie tylko, nowi najemnicy, ulepszone AI i wiele więcej.
Medieval II Mody | Średniowiecze
To włoski mod, którego akcja rozgrywa się na terenie średniowiecznej Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki. Mamy do dyspozycji całe mnóstwo frakcji, a każda z nich ma wspaniale wykonane jednostki. Mod zawiera w sobie wiele innowacji jak np. floty handlowe czy inne usprawnienia, których próżno szukać w jakiejkolwiek innej modyfikacji do Medievala. Bellum Crucis w obecnej wersji 7.0 zalicza się do grona największych modów i zbiera bardzo wysokie oceny i uznanie graczy. Wymaga on posiadania dodatku Kingdoms.
Modyfikacja przenosi rozgrywkę do północnej części Europy w okresie 785 AD – 1050 AD.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Modyfikacja w obecnej wersji rozpoczyna się w 591 r. na obszarze zachodnich granic Cesarstwa Bizantyjskiego – gdzie musi się ono zmagać z najazdami plemion słowiańskich.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Modyfikacja rozpoczyna się w roku 1330 – w przeddzień Wojny Stuletniej. Mapa obejmuje obszar Europy zachodniej.
– Forum – Dyskusja i Download – Strona na MODDB –
Modyfikacja do Medievala II z dodatkiem Kingdoms. Wprowadza dużo ciekawych zmian, często niespotykanych w innych modyfikacjach.
– Forum – Dyskusja i Download – Dział na TWCenter – Strona na MODDB –
Biblioteka Modów Medieval II
Spis treści:
– Średniowiecze
– Starożytność
– Fantasy
– Nowożytność
– Daleki wschód
© 2024 Total War 2017 - Serwis dla prawdziwych graczy || Toke Studio