Wieści o Starym i Nowym Świecie, a także jedno podsumowanie.
Do Warhammer’a 1 wyszedł dziś hotfix. Ramy jego zmian obejmują: balans, drzewka umiejętności, launcher gry i inne.
Mapa kampanii Warhammer’a 2 prawie całkiem odsłoniła swoje oblicze po zdjęciu z niej mgły wojny. CA pokazało na nagraniu ulokowanie wszystkich ras i frakcji, oprócz klanów Skavenów, których pozycje pozostaną niewidoczne (trzeba będzie je odkryć w ruinach; nie wszystkie ruiny jednak oznaczają obecność tych wielkich szczurów). W filmiku mówi Darren:
Kanał YouTube PCGamesN opublikował materiał o 11. rzeczach, które zanotował jeden z pracowników, grając w WH2 jako Skaveni. Jeśli jeszcze komuś nie jest to wiadomo, to dzięki temu wideo dowie się z o obecności w grze trzech typów klimatów: przyjaznych, nieprzyjaznych lub bardzo nieprzyjaznych rasom. Przykładowo za osiedlenie się w niewłaściwym do tego regionie nieodpowiednią frakcją, będzie się dostawać się kary do rozwoju i przychodu oraz szybkości wznoszenia budynków. System znajdzie się też w WH1 i łączonej kampanii WH1 i WH2. Oprócz tego dzięki Skavenom w Warhammerach ujrzymy plagi, a możliwe, że Arabia będzie DLC.
Wątki do spekulacji i dyskusji ogólnej o trylogii TW: Warhammer.
News: Polemajos
Informacja o drugim filmiku: Arroyo
Źródła: Facebook i kanał YouTube serii Total War, kanał YouTube PCGamesN, totalwar.com.