Warhammer 1 & 2 – mapa kampanii Wielkiego Wiru | inne

Wieści o Starym i Nowym Świecie, a także jedno podsumowanie.

Do Warhammer’a 1 wyszedł dziś hotfix. Ramy jego zmian obejmują: balansdrzewka umiejętnościlauncher gry i inne.

 

Mapa kampanii Warhammer’a 2 prawie całkiem odsłoniła swoje oblicze po zdjęciu z niej mgły wojny. CA pokazało na nagraniu ulokowanie wszystkich ras i frakcji, oprócz klanów Skavenów, których pozycje pozostaną niewidoczne (trzeba będzie je odkryć w ruinach; nie wszystkie ruiny jednak oznaczają obecność tych wielkich szczurów). W filmiku mówi Darren:

Kanał YouTube PCGamesN opublikował materiał o 11. rzeczach, które zanotował jeden z pracowników, grając w WH2 jako Skaveni. Jeśli jeszcze komuś nie jest to wiadomo, to dzięki temu wideo dowie się z o obecności w grze trzech typów klimatów: przyjaznych, nieprzyjaznych lub bardzo nieprzyjaznych rasom. Przykładowo za osiedlenie się w niewłaściwym do tego regionie nieodpowiednią frakcją, będzie się dostawać się kary do rozwoju i przychodu oraz szybkości wznoszenia budynków. System znajdzie się też w WH1 i łączonej kampanii WH1 i WH2. Oprócz tego dzięki Skavenom w Warhammerach ujrzymy plagi, a możliwe, że Arabia będzie DLC.

 

Wątki do spekulacji i dyskusji ogólnej o trylogii TW: Warhammer

News: Polemajos

Informacja o drugim filmiku: Arroyo

 

 

Źródła: Facebook i kanał YouTube serii Total War, kanał YouTube PCGamesNtotalwar.com.

Latest Comments

  • author image
    Arroyo says:
    Więcej, niż tylko panel generałów - podrasowali politykę wewnętrzną i encyklopedię. Dodali ...
  • author image
    Amrod says:
    Sasanidzi, Alamanowie... liczyłem na Berberów. :( Fajnie, że podrasowali panel generałów!...
  • author image
    Konrad says:
    :)...
  • author image
    Arroyo says:
    Nigdzie nie napisałem, że są zazwyczaj bogobojni. Wiem, że wykorzystują wiarę w Sigmara jako c...
  • author image
    franekfrog says:
    Szarzy czarodzieje nie są bogobojni zazwyczaj. Tak samo ich przywódca, z tym, że on uznaje wiarę...